duminică, 28 februarie 2010

Teme de referat la disciplina Drept comercial II - Drept III ZI

Particularităţi ale contractului de cumpărare-vânzare comercială

Promisiunea de vânzare - analiză comparativă drept civil - drept comercial

Promisiunea de cumpărare - analiză comparativă drept civil - drept comercial

Rezilierea şi rezoluţiunea - analiză comparativă drept civil - drept comercial

Neexecutarea - analiză comparativă drept civil - drept comercial

Reguli speciale în materie comercială rederitoare la efectele contractului de cumpărare-vânzare comercială -  analiză comparativă drept civil 

Garanţia pentru bunul vândut - reguli speciale în materie comercială

Preţul în materia cumpărării-vânzării comerciale - aspecte de drept internaţional, moneda de plată a preţului, dovada plăţii preţului, sancţiuni pentru neplata preţului

Reguli speciale comerciale privind anumite categorii de vânzări

Contractul de mandat comercial - evoluţie istorică în materie comercială, sfera de aplicare, importanţa mandatului comercial în ceea ce priveşte societăţile comerciale

Utilităţi practice ale contractului de agenţie în ceea ce priveşte activitatea comercială

Contractul de comision şi importanţa acestuia în viaţa comercială

Contractul de franciză - aspecte de drept comparat, scopul acestuia.

Contractul de leasing - mod de dezvoltare comercială a societăţii comerciale

Contractul de report - o altă formă de finanţare a societăţii comerciale

Contractul de cont curent -  mijloc practic de colaborare comercială

Garanţia mobiliară - analiză comparativă drept civil - drept comercial, efecte specifice în materie de comerţ

Utilitatea contractului de factoring

Cambia - istorie şi prezent - utilitatea practică

Infracţiuni referitoare la cec

Infracţiuni referitoare la bilet la ordin

Scopul şi utilitatea titlurilor comerciale de valoare

Executarea obligaţiei cuprinsă într-un titlu comercial de valoare

Natura juridică a obligaţiei cambiale

Efectele juridice ale titlurilor comerciale de valoare

Transmiterea titlurilor comerciale de valoare

Scopul procedurii insolvenţei - evoluţie istorică

Insolvenţa - moartea comerciantului?

Insolvenţa şi concordatul preventiv

Insolvenţa prezumată şi insolvenţa iminentă - analiză comparativă, efecte, natură juridică

Rolul instanţei judecătoreşti în procedura insolvenţei - evoluţie istorică

Rolul administratorului judiciar în procedura insolvenţei - evoluţie istorică

Legea nr. 85/2006 - Legea nr. 64/1995 - analiză comparativă

Declanşarea procedurii insolvenţei

Efectele deschiderii procedurii insolvenţei

Căi de urmat odată deschisă procedura insolvenţei

Destinul comerciantului în cazul reorganizării judiciare

Final de drum - falimentul

Răspunderea specială reglementată de procedura insolvenţei

Sancţiuni specifice procedurii insolvenţei

Aspecte deosebite ale procedurii insolvenţei

102 comentarii:

  1. Optiunile pentru temele de referat se pot face incepand de luni, 01.03.2010 ora 12:00.
    Fiecare student îşi poate alege orice temă de referat, cu condiţia ca acea temă să nu mai fi fost aleasă de către un alt coleg din aceeaşi grupă.
    Studenţii care participă la seminar cu o altă grupă decât cea din care fac parte de drept trebuie să aibă în vedere opţiunile colegilor din grupa respectivă, la care ei participă.
    Referatele se prezintă la seminarul care are ca temă de discuţie sau cuprinde şi tema de referat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma numesc Baboi Adelina, grupa 1, an III, si imi aleg tema - Rolul instanţei judecătoreşti în procedura insolvenţei - evoluţie istorică.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua! Ma numesc Vlasceanu Adina Ioana, anul 3, grupa 4 si mi-am ales ca tema de referat Contractul de leasing - mod de dezvoltare comercială a societăţii comerciale. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua! Ma numesc Vodoina Georgiana, anul 3, grupa 4 si mi-am ales ca tema de referat Contractul de franciza - aspecte de drept comparat, scopul acestuia. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna-ziua,ma numesc Patache Rita MIrabela,anul 3,Grupa 3 si mi-am ales tema de referat-Final de drum - falimentul.Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua!Ma numesc Baranga Iulia, anul 3,gr. 1 si am ales tema de referat Cambia-Istorie si prezent-utilitate practica.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma numesc Baranga Iulia,anul 3,gr.1 si am ales tema de referat Cambia - istorie si prezent - utilitate practica.Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua! Parliteanu Alexandra, anul 3, grupa 3 si mi-am ales ca tema de referat "Insolvenţa şi concordatul preventiv". Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna ziua. Ma numesc Apostoliu Rodica, anul 3, grupa 1 si mi-am ales tema - Efectele deschiderii procedurii insolventei.

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna ziua! Ma numesc Stoianovici Luminita, iar tema aleasa pentru cercetare poarta denumirea de "Aspecte deosebite ale procedurii insolventei".Lucrarea va fi prezentata la grupa IV.Va multumesc!O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună ziua! Numele meu este: Munteanu Cătălin, student anul III Drept, zi, grupa 3, şi optez pentru tema :"Legea nr. 85/2006 - Legea nr. 64/1995 - analiză comparativă"! Vă mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna ziua! Ma numesc Mititelu Nicoleta -Larisa, anul 3, grupa 3 si am ales tema Legea nr. 85/2006- Legea nr.64/1995-analiza comparativa

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna ziua ! Ma numesc Maxim Cristina, anul 3, grupa 3 si mi-am ales tema - Contractul de leasing - mod de dezvoltare comercială a societăţii comerciale. O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna ziua ! Ma numesc Baicu Dorin, anul 3, grupa 1 si mi-am ales k tema pt. referat => Contractul de leasing - mod de dezvoltare comercială a societăţii comerciale. O zi buna va doresc !

    RăspundețiȘtergere
  15. Bună ziua! Numele meu este: Teodosiu Bogdan Cristian, student anul III Drept, zi grupa 4 şi optey pentru tema:"Final de drum - falimentul"

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna ziua!Ma numesc Stoianovici Luminita, iar tema aleasa pentru cercetare poarta denumirea de "Aspecte deosebite ale procedurii insolventei".Lucrarea va fi prezentata la grupa IV.Va multumesc! O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna ziua! Ma numesc Nedealcu Madalina,grupa 4, imi aleg ca tema de referat: "Declanşarea procedurii insolvenţei".

    RăspundețiȘtergere
  18. Bunza ziua! Ma numesc Mititelu Nicoleta-Larisa si doresc sa imi aleg o alta tema de referat deoarece coinicide cu a colegului meu. O sa aleg Destinul comerciantului in cazul reorganizarii judiciare!

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna ziua !Ma numesc Nedealcu Madalina, gr 3 si am ales ca tema de referat :"Declanşarea procedurii insolvenţei".

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna ziua! Ma numesc Ravdan tatiana,anul 3 grupa 3 si mi-am ales ca tema de referat-Efectele deschiderii procedurii insolvenţei.multumesc

    RăspundețiȘtergere
  21. Ma numesc Carp Andreea, anul 3 grupa 1 si mi`am ales ca tema de referat contractul de leasing. O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna ziua!Ma numesc Tiron Oana Georgiana si mi-am ales ca tema de referat "Insolventa-moartea comerciantului?
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna ziua!Ma numesc Rosu Alina-Daniela, anul 3 , grupa 3 si mi-am ales ca tema de referat"Rolul administratorului judiciar in procedura insolventei-evolutie istorica.va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna ziua! Ma numesc Rosu Alina-Daneila, anul 3, grupa 3 si mi am ales ca tema de referat "Rolul administratorului judiciar în procedura insolvenţei - evoluţie istorică. va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna ziua!Ma numesc Stamate Florina,grupa 3 dar voi prezenta referatul la grupa 4.Am ales ca tema de referat:" Sancţiuni specifice procedurii insolvenţei"

    RăspundețiȘtergere
  26. Buna ziua! Ma numesc Mohorea Mihaela,anul 3 grupa 3 si mi-am ales ca tema de referat: "Final de drum - falimentul" O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  27. Bună ziua! Mă numesc Manea Mihaela (Anul III drept, zi, grupa 3) şi aleg spre cercetare tema: "Contractul de fraciză - aspecte de drept comparat, scopul acestuia." Vă mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  28. Bună ziua! Mă numesc Manea Anamaria (anul III drept, zi, grupa 2) şi am optat pentru tema: "Contractul de leasing - mod de dezvoltare comercială a societăţii comerciale". Vă mulţumesc!
    N.B.: Referatul va fi prezentat, cu îngăduinţa domnului profesor, la grupa 3.

    RăspundețiȘtergere
  29. Buna ziua! Ma numesc Lupu Casiana Irina, Drept-zi, anIII, grupa 2, dar vin la seminar cu grupa 3 si mi-am ales tema ,,Cambia- istorie si prezent- utilitatea practica". O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna ziua! Ma numesc Lupu Casiana Irina, Drept-zi, anIII, grupa 2, dar vin la seminar cu grupa 3 si mi-am ales tema ,,Cambia- istorie si prezent- utilitatea practica". Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  31. Din moment ce tema aleasa de mine a fost deja luată, respectând principiul :"qui prior tempore potior iure", optey pentru o alta temă şi anume:"Contractul de comision şi importanţa acestuia în viaţa comercială" Cu scuzele de rigoare, Manea Anamaria (anul III drept zi, grupa 2).
    Reamintesc faptul că prezint lucrarea la grupa 3!

    RăspundețiȘtergere
  32. Buna ziua ! Numele meu este Marus Cristina -Elena (Anul III drept, zi, grupa 3)si mi-am ales ca tema pentru referat :"Contractul de cont curent - mijloc practic de colaborare comercială."
    O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna ziua. Ma numesc LIFICIU VALERIA RODICA,studenta la DREPT,ANUL III,GRUPA 2 si mi'am ales ca tema: " Efectele deschiderii procedurii insolvenţei".

    RăspundețiȘtergere
  34. Buna ziua!Ma numesc Carp Andreea (Anul III drept, zi, grupa 1)si doresc sa imi aleg o alta tema de referat .Tema aleasa este:"Contractul de comision si importanta acestuia in viata comerciala." Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  35. Buna ziua!Numele meu este Opreanu Dragos Alexandru, Drept, Anul III, grupa 3 iar tema aleasa de mine este "Sancţiuni specifice procedurii insolvenţei".Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna ziua! Isaia Ionel ma numesc , grupa 2 si tema referatului ales este:Final de drum - falimentul.

    RăspundețiȘtergere
  37. Buna ziua. Ma numesc Rusu-Onofrei Loredana, Drept, Anul III,Gr. III si mi-am ales ca tema "Transmiterea titlurilor comerciale de valoare".
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  38. Bună ziua! Mă numesc Coroi Dina, Drept, Anul III, grupa 2 şi mi-am ales ca temă pentru referat "Contractul de mandat comercial - evoluţie istorică în materie comercială, sfera de aplicare, importanţa mandatului comercial în ceea ce priveşte societăţile comerciale". Vă mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  39. Buna seara!Ma numesc Ciobanica Mirela,sunt in anul III,grupa 1,Drept.Tema referatului meu va fi "Final de drum-falimentul".

    RăspundețiȘtergere
  40. Buna seara!
    Ma numesc MANZU ELENA-VIOLETA (drept anul 3, grupa 3)si mi-am ales ca tema de referat "Infractiuni referitoare la cec"
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  41. Buna seara!
    Ma numesc MANZU ELENA-VIOLETA (drept anul 3 grupa 3)si mi-am ales ca tema de referat "Infractiuni referitoare la cec"
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  42. Ma numesc Chirila Viorica Anca, sunt in grupa I, anul al-III-lea ZI, DREPT, si aleg "Insolventa-moartea comerciantului?".

    RăspundețiȘtergere
  43. Teoria formei fara fond: "Şi, prin urmare, vom zice: este mai bine să nu facem o şcoală deloc decât să facem o şcoală rea, mai bine să nu facem o pinacotecă deloc decât să o facem lipsită de arta frumoasă; mai bine să nu facem deloc statutele, organizarea, membrii onorarii şi neonoraţi ai unei asociaţiuni decât să le facem fără ca spiritul propriu de asociare să se fi manifestat cu siguranţă în persoanele ce o compun; mai bine să nu facem deloc academii, cu secţiunile lor, cu şedinţele solemne, cu discursurile de recepţiune, cu analele pentru elaborate decât să le facem toate aceste fără maturitatea ştiinţifică ce singură le dă raţiunea de a fi“ .- Titu Maiorescu, În contra direcţiei de astăzi în cultura română, în Opere, 1978, p. 153

    RăspundețiȘtergere
  44. Buna seara! Ma numesc Stancu Crina-Lacramioara, Drept, anul III, grupa IV. Voi prezenta referatul la grupa III. Tema aleasa pentru cercetare este ,,Rolul instantei judecatoresti in procedura insolventei - evolutie istorica''

    RăspundețiȘtergere
  45. Buna seara! Ma numesc Stancu Crina-Lacramioara, Drept, anul III, grupa IV. Voi prezenta referatul la grupa III. Tema aleasa pentru cercetare este: ,,Rolul instantei judecatoresti in procedura insolventei - evolutie istorica''.

    RăspundețiȘtergere
  46. Buna seara! Ma numesc Ionescu Nicu-Eugen, drept anul3 grupa2 si mi-am ales tema "Efectele deschiderii procedurii insolventei"

    RăspundețiȘtergere
  47. Buna seara! Ma numesc Constanda Ovidiu-Marian, drept. anul3, grupa1 si mi-am ales tema :"Contractul de cont curent - mijloc practic de colaborare comercială". Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  48. Din moment ce tema mea a fost deja luata mi-am ales : "Deschiderea procedurii insolventei". Ionescu Nicu, Drept, Anul3, grupa2. Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  49. Buna ziua !
    Ma numesc Cranganu Adrian, student in anul III, drept grupa 2, si mi-am ales ca tema pentru referat : "Insolventa prezumata si insolventa iminenta - analiza comparativa, efecte, natura juridica".
    Va multumesc!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  50. Buna ziua!
    Sunt Stroia Silvia anul III, grupa 4 si aleg ca tema de referat " Infractiuni referitoare la CEC".
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  51. Buna ziua, ma numesc Ivan Veronica Elisabeta, studenta la facultatea de drept, anul 3, grupa 2, mi-am ales ca tema de referat "Rolul administratorului judiciar in procedura insolventei, evoluztie istorica.

    RăspundețiȘtergere
  52. Buna ziua!ma numesc Goga Anisoara, anul3, gr2, drept.tema de referat: ,,Legea nr.85/2006-Legea nr.64/1995".

    RăspundețiȘtergere
  53. Buna ziua! Ma numesc Ivan Veronica Elisabeta, anul 3, grupa 2,mi-am ales ca tema de referat " Rolul administratorului judiciar in procedura insolventei, evolutie istorica."

    RăspundețiȘtergere
  54. BUNA ZIUA. MA NUMESC TONU OANA, ANUL 3, GRUPA 4 SI AM ALES TEMA DE REFERAT" DECLANSAREA PROCEDURII INSOLVENTEI"

    RăspundețiȘtergere
  55. BUNA ZIUA. MA NUMESC TOFAN MARIA, ANUL 3, GRUPA 4 SI AM ALES TEMA DE REFERAT " EFECTELE DESCHIDERII PROCEDURII INSOLVENTEI"

    RăspundețiȘtergere
  56. Buna ziua! Ma numesc Constantin Cecilia, anul III, gr. 2. Mi-am ales ca tema de referat: " Transmiterea titlurilor comerciale de valoare"

    RăspundețiȘtergere
  57. Ma numesc Mocanu Cristina, anul III, grupa 3 si mi-am ales ca tema de referat "Garanţia mobiliară - analiză comparativă drept civil - drept comercial, efecte specifice în materie de comerţ"

    RăspundețiȘtergere
  58. Buna seara!Ma numesc Ciobotaru Loredana,anul III,grupa 1 si mi-am ales tema "Efectele juridice ale titlurilor comerciale de valoare".Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  59. URSU IULIANA grupa 4 : "Insolvenţa prezumată şi insolvenţa iminentă - analiză comparativă, efecte, natură juridică".

    RăspundețiȘtergere
  60. Buna seara!Ma numesc Ciobotaru Loredana,anul III,grupa 1 si as dori sa revin asupra temei de referat aleasa.Tema referatului meu va fi "Declansarea procedurii insolventei".Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  61. Calin Daniela Alice, anul III, grupa 1 - tema referat :"Rezilierea şi rezoluţiunea - analiză comparativă drept civil - drept comercial". Referatul va fi prezentat la grupa 2. Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  62. Buna ziua! Ma numesc Dajbog Florina, anul III, grupa 2 si mi-am ales ca tema de referat: Sanctiuni specifice procedurii de insolventa. Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  63. Buna seara!Ma numesc Matcas Oana,anul III,grupa 3,si tema de referat aleasa de mine este:"Cai de urmat odata deschisa procedura insolventei" !O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  64. STROIU AURUCA JENICA.TEMA ALEASA:"SCOPUL ŞI UTILITATEA TITLURILOR COMERCIALE DE VALOARE".BUNA SEARA

    RăspundețiȘtergere
  65. Ma numesc Chicos Carmen,anul III,gr1 si tema de referat aleasa de mine este:-Utilitatea contractului de factoring-.Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  66. Chirila Georgian Mihai- GR.1, Tema:Contractul de cont curent - mijloc practic de colaborare comercială

    RăspundețiȘtergere
  67. Chirila Gergian Mihai- Gr.1, Tema: Contractul de cont curent - mijloc practic de colaborare comercială

    RăspundețiȘtergere
  68. Cocei Viorica an III gr 1 - infractiuni referitoare la cec

    RăspundețiȘtergere
  69. Ma numesc Gavrila Cosmina-Andreea, anul 3, grupa 2 si am ales tema de referat cu titlul: Rolul instantei judecatoresti in procedura insolventei- evolutie istorica. Succes !

    RăspundețiȘtergere
  70. Băzăr Andreea, anul 3, grupa 1: "Preţul în materia cumpărării-vânzării comerciale - aspecte de drept internaţional, moneda de plată a preţului, dovada plăţii preţului, sancţiuni pentru neplata preţului"

    RăspundețiȘtergere
  71. Băzăr Andreea, anul 3, grupa 1: "Preţul în materia cumpărării-vânzării comerciale - aspecte de drept internaţional, moneda de plată a preţului, dovada plăţii preţului, sancţiuni pentru neplata preţului"

    RăspundețiȘtergere
  72. Ma numesc Enache Gina Madalina, studenta in anul 3, grupa 2- drept, zi si am ales urmatoarea tema de referat: Infractiuni referitoare la biletul la ordin.Va rog sa imi permiteti sa prezint referatul la grupa 3.

    RăspundețiȘtergere
  73. Ma numesc Enache Gina Madalina (anul 3,grupa 2) si am ales urmatoarea tema de referat: Infractiuni referitoare la biletul la ordin.Va rog sa imi permiteti sa prezint referatul la grupa 3!

    RăspundețiȘtergere
  74. Buna ziua,ma numesc Constantin Mariana, GR2 iar tema aleasa de mine se numeste "Insolventa-moartea comerciantului".

    O zi buna

    RăspundețiȘtergere
  75. Buna ziua , ma numesc Constantin Mariana, gr2 iar tema aleasa de mine pentru referat este"Insolventa-moartea comerciantului"

    RăspundețiȘtergere
  76. Buna seara, ma numesc Huzum Simona Ioana, anul 3, grupa 2 tema aleasa este : "Infracţiuni referitoare la cec".

    RăspundețiȘtergere
  77. Bună seara, mă numesc Iancu Viorela- Anca, anul III, grupa II iar tema aleasă de mine pentru referat este "Rezilierea şi rezoluţiunea - analiză comparativă drept civil - drept comercial".

    RăspundețiȘtergere
  78. Dajbog Cristina gr.2 am ales-"Scopul producerii insloventei-evolutie istorica"

    RăspundețiȘtergere
  79. Ma numesc Ichim Ana Maria, Drept, Anul 3, Grupa 2 si am ales tema UTILITATEA CONTRACTULUI DE FACTORING. Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  80. Ma numesc Nicoleta Iuliana Vlad, Drept, anul III, gr.4 - am ales tema "Sancţiuni specifice procedurii insolvenţei".

    RăspundețiȘtergere
  81. buna seara ...ma numesc Dajbog Cristina gr 2 si am ales ca tema "scopul producerii insolventei-evolutie istorica"

    RăspundețiȘtergere
  82. Buna ziua, numele meu este Dumitrescu Angelica, an 3, grupa II si mi-am ales ca tema de referat "Cai de urmat odata deschisa procedura insolventei".

    RăspundețiȘtergere
  83. Buna ziua!Numele meu este Iancu Viorela-Anca, anul III, grupa II si vreau sa va instiintez ca am ales alta tema pentru referat.Aceasta este: "Contractul de comision si importanta acetuia in viata sociala". Va multumesc! O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  84. Buna ziua! Numele meu este Iancu Viorela-Anca, anul III, grupa II si vreau sa va instiintez ca am ales alta tema pentru referat. Aceasta este "Contractul de comision si importanta acestuia in viata sociala". Va multumesc! O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  85. Buna ziua!Numele meu este Vasile Alexandru-George,sunt in anul III,grupa IV,iar tema aleasa de mine pentru referat este "Cambia - istorie şi prezent - utilitatea practică".Va doresc o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  86. Buna seara! Ma numesc Vodoina Georgiana, anul 3, grupa 4 si m-am reorientat catre o alta tema de referat respectiv "Natura juridică a obligaţiei cambiale". Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  87. Ma numesc Dumitru Andra Teodora,anul 3,grupa 2,drept, zi,tema aleasa este"Scopul si utilitatea titlurilor comerciale de valoare"

    RăspundețiȘtergere
  88. Ma numesc Dorobat Raluca Elena, anul 3,grupa 2,drept,zi,tema este"Raspunderea speciala reglementata de procedura insolventei".

    RăspundețiȘtergere
  89. Bună seara! Numele meu este: Serban Valeria-Diana,anul III Drept, zi, grupa 4, şi optez pentru tema :"Transmiterea titlurilor comerciale de valoare".
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  90. Buna seara!Ma numesc Vlasceanu Adina-Ioana,anul3,grupa4 drept si m-am reorientat catre o alta tema de referat respectiv "Scopul procedurii insolvenţei - evoluţie istorică".Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  91. Buna seara!Ma numesc Vlasceanu Adina-Ioana,anul3,grupa4 drept si m-am reorientat catre o alta tema de referat respectiv "Scopul procedurii insolvenţei - evoluţie istorică".Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  92. Buna seara!Ma numesc Vlasceanu Adina-Ioana,anul3,grupa4 drept si m-am reorientat catre o alta tema de referat respectiv "Scopul procedurii insolvenţei - evoluţie istorică".Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  93. Buna seara!Ma numesc Vlasceanu Adina-Ioana,anul3,grupa4 drept si m-am reorientat catre o alta tema de referat respectiv "Scopul procedurii insolvenţei - evoluţie istorică".Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  94. Buna seara!Numele meu este Vlasceanu Adina, anul 3, grupa 4 si m-am reorientat catre o alta tema de referat respectiv "Scopul rpocedurii insolventei-evolutie istorica".Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  95. Buna seara! Ma numesc Vlasceanu Adina, anul 3, grupa 4 si m-am reorientat catre o alta tema de referat respectiv:
    "Scopul procedurii insolvenţei - evoluţie istorică".Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  96. Buna seara! Ma numesc Vlasceanu Adina, anul 3, grupa 4 si m-am reorientat catre o alta tema de referat respectiv:
    "Scopul procedurii insolvenţei - evoluţie istorică".Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  97. Bazar Andreea, anul 3, grupa 1: "Contractul de franciză - aspecte de drept comparat, scopul acestuia"

    RăspundețiȘtergere
  98. Chirila Georgian Mihai, gr,1, "Contractul de report - o altă formă de finanţare a societăţii comerciale".

    RăspundețiȘtergere
  99. Cojoc Emilia, anul III, gr. 1: "Scopul si utilitatea titlurilor comerciale de valoare".

    RăspundețiȘtergere
  100. Buna seara ! Ma numesc Peleanu Raluca, anul 3 , gr.3 si am ales tema: " Cambia - istorie si prezent - utilitate practica ".

    RăspundețiȘtergere
  101. Ma numesc Jarca Violeta, sunt la grupa 3 si mi-am ales ca tema de referat "Aspecte deosebite ale procedurii insolvenţei".
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  102. Ma numesc Stamate Florina-Iulia si m-am reorientat catre o alte tema de referat respectiv: "Cai de urmat odata cu deschiderea procedurii insolvente".Referatul il voi prezenta la grupa 4

    RăspundețiȘtergere