sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Situaţie seminar Drept comercial Drept III ZI grupa 4

4 comentarii:

  1. buna ziua! numele meu este tonu oana, sunt studenta la drept, anul 3, grupa 4, la zi.In situatia postata de dumneavoastra de la seminar apare ca nu am prezentat referat. am avut ca tema de referat "contractul de societate", la care am luat nota 8.L-am prezentat in prima saptamana de dupa vacanta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aveţi dreptate. Am operat modificările. Nota finală a dumneavoastră este de 7,66 (şapte şi 66%)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna seara ! Numele meu este Serban Remus si va rog sa reveniti asupra notei acordate pentru prezenta la seminar deoarece exista 4 absente pentru care am fost scutit conform regulamentului. Totodata, imi pare nedreapta nota de la "activitate" si as insista sa o revedeti, dar inteleg ca aceasta este aprecierea dumneavoastra personala si subiectiva si ma vad fortat sa ma resemnez. Va salut !

    RăspundețiȘtergere
  4. Stimate Domnule Student,

    În ceea ce priveşte contestaţia dumneavoastră, ab initio, va fi respinsă ca tardiv formulată deoarece ora la care a fost postat comentariul, 23:09, este neserioasă din punctul de vedere al posibilităţii mele de a vă răspunde.
    Totuşi, pentru a motiva şi pe fond, nu numai din punct de vedere procedural vă voi oferi câteva explicaţii.
    Aş începe prin a sublinia necunoaştere regulamentului de către dumneavoastră. Potrivit art. 9 din RAUS "Studenţii au dreptul să participe la cele două tipuri de activităţi didactice prevăzute în planurile de învăţământ şi anume: activităţi teoretice, concretizate prin cursuri, şi activităţi aplicative, concretizate prin seminarii, tutoriate, lucrări practice, proiecte şi practică. Ei au obligaţia să efectueze integral toate activităţile aplicative prevăzute în planurile de învăţământ ale programelor de studiu la care sunt înmatriculaţi şi anume: seminariile, tutoriatele, lucrările practice, proiectele şi practica". Aşadar nu poate fi vorba de nicio absenţă care să fie permisă de către RAUS.
    Presupunând, ad absurdum, că ar fi fost aşa, cele 4 absenţe despre care făceaţi vorbire reprezintă o interdicţie din partea RAUS-ului şi nu o permisivitate. Interpretarea pe care o dati acestui aspect este cel puţin deficitară şi viciată. Deficitară pentru că nu aţi reţinut scopul unei astfel de reglementare şi viciată pentru că este afectată de dorinţa dumneavoastră de a eluda regulile universitare.
    Continuând în absurdul situaţiei, aş merge mai departe cu argumentarea şi aş menţiona faptul că această normă se referă la o interdicţie de a participa la examen, nicidecum nu presupune că aţi fost prezent la seminar în cele 4 activităţi la care, de fapt, aţi lipsit. Conchid prin a arăta că RAUS-ul nu scuteşte de prezenţă pe nimeni, astfel încât afirmaţia dumneavoastră precum că "va rog sa reveniti asupra notei acordate pentru prezenta la seminar deoarece exista 4 absente pentru care am fost scutit conform regulamentului" capătă dimensiuni superficialitate juridică a raţionamentului.
    Un alt capăt de cerere al contestaţiei dumneavoastră se referă la nota acordată pentru activitatea de la seminar. În acest sens fac menţiunea că aţi avut activitate o singură dată la seminar, atunci când aţi prezentat un referat. Însă pentru acest aspect aţi fost punctat separat, corespunzător prezentării dumneavoastră dar şi a calităţii referatului - 10 (zece). În celelalte seminarii la care aţi participat, şapte cu tot cu seminarul la care aţi prezentat referatul, nu v-aţi remarcat cu nimic, rezumându-vă la a efectua desene abstracte pe foi de hârtie, afirmaţii ce nu aveau nicio legătură cu tema în dezbatere şi discuţii lipsite de fundamentul argumentului juridic. Pentru aceste motive apreciez că nota pe care v-am acordat-o pentru activitatea de la seminar este mai mult decât îndestulătoare pentru dumneavoastră. Nu văd utilitatea şi legitimitatea unor afirmaţii tendenţionase la adresa mea de genul "imi pare nedreapta nota de la "activitate" si as insista sa o revedeti, dar inteleg ca aceasta este aprecierea dumneavoastra personala si subiectiva si ma vad fortat sa ma resemnez" venite de la un student care a participat la jumătate din activităţile programate pentru această disciplină dintre care numai la un seminar s-a remarcat şi pentru care a primit o notă maximă. În aceeaşi ordine de idei vă recomand să vă reţineţi aprecierile referitoare la presoana mea întrucât nu aveţi nici calitatea dar nici capacitatea.

    Pentru aceste considerente contestaţia dumneavoastră va fi respinsă ca tardiv introdusă în principal şi în secundar ca vădit nefondată. Aş mai menţiona şi posibilitatea anulării contestaţiei ca nemotivată.

    RăspundețiȘtergere