sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Situaţie seminar Drept comercial Drept III ZI grupa 2

4 comentarii:

  1. Buna seara! numele mau este Coroi Dina,anul 3, grupa 2,zi. In situatia de la seminar apare ca nu am prezentat referat. Tema referatului "Inmatricularea si autorizarea societatilor", l-am prezentat cu grupa 4, pe 6 ianuarie,nota 8.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aveţi dreptate. Am refăcut situaţia completând nota de la referat rezultând o notă finală de 7,33 (şapte şi 33%)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua. Sunt Florea Iulia de la grupa a II-a. Am constatat ca imi sunt trecute doar 9 prezente desi in mod sigur am doar 2 absente, ceea ce ar trebui sa imi asigure nota 10 la categoria "Prezenta" a seminarului. Va multumesc pentru posibilitatea de a va scrie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Va salut din nou si odata cu salutul meu va adresez si scuze, intrucat am confundat semestrele, spre imensa mea rusine, bineinteles. Florea Iulia.

    RăspundețiȘtergere