marți, 29 decembrie 2009

Situaţie prezenţe T.G.D. Drept I ZI grupa 2

4 comentarii:

  1. Herta Alina : domnul Daghie eu am recuperat absenta de pe data de 29 octombrie in aceeasi zi cu grupa III si IV; am facut prezenta pe lista acestor grupe specificind grupa mea (II)! Sper sa se lamureasca aceasta situatie...

    RăspundețiȘtergere
  2. Stimată Domnișoară,

    Situația prezenței am realizat-o pe baza listelor de prezență pe care le aveam. Firește că evidența va fi completată cu datele pe care le are doamna Gabi Popescu așa cum și eu îi voi comunica situație studenților de la grupele 3 și 4 care au venit la grupele 1 și 2. Nu va fi nicio problemă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Irazava Razvan: Prezentele de la AP/zi/an1 o sa le afisati?

    RăspundețiȘtergere
  4. În ceea ce priveşte activităţile de la seminar de la A.P. I ZI responsabil este doamna asis.univ.drd. Gabriela Popescu. Evidenţele sunt la doamna asistent aşa că vă sfătuiesc să luaţi legătura cu ea. Nu voi afişa eu listele pentru că nu am listele de prezenţă.

    RăspundețiȘtergere