luni, 28 decembrie 2009

Situaţie prezenţe Drept comercial Drept III ZI grupa 3

3 comentarii:

  1. Ma numesc Mihai Ciprian, student la Facultatea de Drept in anul 3, grupa 3. Am vobit azi 06.01.2010 cu dvs. la seminar ca urmeaza sa imi motivati absenta din data de 16.12.2009 pe motivul ca in perioada aceea nu am avut cum sa ajung la facultate din pricina vremii nefavorabile su a drumurilor inzepezite,eu fiind din Tecuci. VA MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma Numesc Pîrvu Valeriu,student la Facultatea de Drept,anul 3-zi,grupa 3. Va rog,daca se poate, sa-mi motivati absenta de la seminarul din data de 16.12.2009 deoarece nu am putut sa ajung datorita drumurilor inzapezite,eu avand domiciliul in Barlad!! Va multumesc!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma numesc Ravdan Tatiana,studenta la Facultatea de Dpret,anul 3-zi,grupa 3.Va rog sa-mi motivati absenta de la seminarul din data de 16.12.2009 deaorece nu am putut ajunge datorita drumurilor inzapezite.Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere