luni, 28 decembrie 2009

Situaţie prezenţe Drept comercial Drept III ZI grupa 4

5 comentarii:

  1. Buna seara,ma numesc Tiron Oana,am sesizat ca pe data de 25.11.2009 figurez cu absenta la seminarul de drept comercial,desi am fost prezenta la toate seminariile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna seara! Ma numesc Stoianovici Luminita si in ce priveste prezenta la seminariile de Drept comercial, in data de 25 noiembrie 2009 am fost trecuta ca fiind absenta, desi am asistat la respectivul seminar.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aveţi dreptate. O greşeală materială din partea mea. Numele vostru era pe verso-ul listei de prezenţă şi am omis să mă uit acolo. Am operat modificările ce se cuvin.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna seara!Ma numesc Vodoina Georgiana,locuiesc in Braila si as dorii sa va instiintez ca pe data de 16.12.2009, nu am putut ajunge la seminar datorita vremii nefavorabile!Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna seara!Ma numesc Vlasceanu Adina-Ioana si mentionez ca in data de 16.12.1009 nu am putut ajunge la seminarul de drept comercial din Braila din cauza vremii nefavorabile. Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere